درمان افزایش کراتینین در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : rshaole

درمان افزایش کراتینین در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیکدرمان افزایش کراتینین در بیماران بیماری کلیه پلی کیستیک

در عمل بالینی، کراتینین یک شاخص کلیدی عملکرد کلیه، افزایش کراتینین نیز بدان معنی است آسیب کلیوی. سطح کراتینین، که می تواند بسیار آسیب کلیوی واکنش نشان می دهند. اگر شما یک بیمار با بیماری کلیه پلی کیستیک، کراتینین خود را افزایش می دهد. پس چگونه درمان کنیم؟

اگر مقدار کراتینین خود را افزایش داده است، به این معنی که کلیه خود را از آسیب بیشتر رنج برده اند، عوارض مختلف خواهد بود جدی تر، شرایط را به بیماری را بدتر کند، به این معنی که این بیماری بیشتر و سخت تر برای درمان، عملکرد کلیوی بیشتر و سخت تر برای بازگرداندن است، بنابراین باید با درمان به موقع پرداخته است.

درمان بیماری کلیه پلی کیستیک در بیماران مبتلا به کراتینین بالا چیست؟

درمان های کنونی به طور عمده در طب غربی است، اما طب غربی، این درمان تسکینی برای کنترل علائم نسبتا خوب است، اما شدت کاهش می یابد سطح کراتینین نمی، طب چینی تا به بهترین اثر در کاهش کراتینین سرم، برای مثال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بیمارستان ما .

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک برای دستیابی به نتایج بهتر است. در این روش درمانی ممکن است کیست ترشح مایعات جلوگیری از، و ترویج دفع کیست کیست مایع طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و ایمنی افزایش، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را تعمیر. بنابراین کاهش کراتینین در اصل.

اگر شما تعجب، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: